Luka Aničin

CEO & Artificial Intelligence Consultant
@Data Blooz

Luka Aničin

Luka Aničin je inženjer mašinskog učenja, preduzetnik i edukator, prepoznat od strane Google-a kao jedan od 150 globalnih eksperata za mašinsko učenje (Google Developer Expert) i Google Cloud Innovator.

Iza sebe ima više od sedam godina iskustva u razvoju ML/AI sistema i edukaciji – sa njegovim kursevima i knjigama prošlo je preko 300.000 studenata širom svet. Radio je na projektima za kompanije iz SAD-a, Evrope i Bliskog Istoka, a posebno se ističe rad u Photomath-u gde je vodio tim koji je izgradio sistem za prepoznavanje matematičkih jednačina koji koristi preko 300 miliona korisnik.

Luka je osnivač više AI inicijativa i alata, uključujući Datablooz i Python biblioteke za objašnjivost algoritama, a istovremeno pomaže startup-ovima i korporacijama u razvoju i primeni AI strategija. Trenutno završava doktorski rad iz oblasti primenjene veštačke inteligencije, sa fokusom na multimodalne AI sisteme.

AI u službi biznisa: Od hype-a do dugoročne strategije

Predavanje će obraditi ključna pitanja primene veštačke inteligencije u savremenom poslovanju – od razbijanja mitova o AI-ju i generativnim alatima, do praktičnih primera korišćenja AI tehnologija u marketingu, medijima i biznis strategiji. Luka i Miroslav Aničin pokazaće kako AI može unaprediti procese kroz optimizaciju marketing kampanja, personalizaciju korisničkog iskustva i prediktivne analitike, ali i gde su granice ove tehnologije.


Subota, 15.11.

12h

@Inspira Hub

Dalibor Šumiga

Osnivač i CEO Promosapiens

Dalibor Šumiga
Još 60-ih godina prošlog veka, američki neuronaučnik Bendžamin Libet dokazao je da, pre nego što svesno pomerimo prst, mozak već donese tu odluku umesto nas. Šta se onda dešava u glavi prosečnog kupca kada postane izložen marketingu? Da li možemo da se zaljubimo u neki brend? Kako mozak odlučuje šta će „šapnuti“ svom vlasniku dok stoji ispred police u prodavnici? Šta čini neku marketinšku kampanju privlačnom našem mozgu? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja, kroz praktične primere iz regiona i sveta, dobićete u ovom predavanju koje će vam približiti fascinantni svet potrošačke psihologije i bihejvioralnih nauka.

KAKO MOZAK VIDI MARKETING?

Još 60-ih godina prošlog veka, američki neuronaučnik Bendžamin Libet dokazao je da, pre nego što svesno pomerimo prst, mozak već donese tu odluku umesto nas. Šta se onda dešava u glavi prosečnog kupca kada postane izložen marketingu? Da li možemo da se zaljubimo u neki brend?


Petak

17:15

@ Vinarija Zvonko Bogdan