Miroslav je ekspert sa preko tri decenije iskustva u vođenju organizacionih transformacija i unapređenju poslovanja kroz Lean i Agile prakse, digitalnu strategiju i primenu veštačke inteligencije. Kao sertifikovani SAFe Practice Consultant, PMP, PSM, CBAP i TOGAF profesionalac, specijalizovao se za projekte i programe transformacije, restrukturiranja i „project rescue“ inicijative u kompleksnim okruženjima širom sveta.
Njegova ekspertiza obuhvata Data Management, AI Opportunity Mapping i strateško planiranje, sa fokusom na kreiranje održivih i profitabilnih modela poslovanja zasnovanih na podacima. Tokom karijere uspešno je vodio transformacione inicijative za startape, korporacije i javne institucije u oblastima telekoma, bankarstva, e-commerce-a i ERP sistema. Poznat je po sposobnosti da integriše podatke, tehnologiju i agilne metode u cilju povećanja efikasnosti i donošenja odluka, kao i po stvaranju timova visokih performansi.
Prepoznat kao jedan od 3% najuspešnijih agilnih menadžera i koučeva globalno, Miroslav danas radi kao suosnivač DataBlooz-a kao strateški savetnik i lider koji pomaže organizacijama da maksimalno iskoriste potencijal podataka i AI tehnologija za inovacije, tržišno vođstvo i dugoročnu vrednost. Miroslav je magistar elektrotehnike i trenutno završava doktorat u domenu industrijskog inženjerstva.
AI u službi biznisa: Od hype-a do dugoročne strategije
Predavanje će obraditi ključna pitanja primene veštačke inteligencije u savremenom poslovanju – od razbijanja mitova o AI-ju i generativnim alatima, do praktičnih primera korišćenja AI tehnologija u marketingu, medijima i biznis strategiji. Luka i Miroslav Aničin pokazaće kako AI može unaprediti procese kroz optimizaciju marketing kampanja, personalizaciju korisničkog iskustva i prediktivne analitike, ali i gde su granice ove tehnologije.
KAKO MOZAK VIDI MARKETING?
Još 60-ih godina prošlog veka, američki neuronaučnik Bendžamin Libet dokazao je da, pre nego što svesno pomerimo prst, mozak već donese tu odluku umesto nas. Šta se onda dešava u glavi prosečnog kupca kada postane izložen marketingu? Da li možemo da se zaljubimo u neki brend?Powered by WMCM 2025